Tuesday, July 21, 2015

Cara meletakkan instagram feed di notification center

Siapa je yang tiada instagram pada zaman sekarang ni.Rasanya rata-rata penduduk dekat malaysia ini mempunayai akaun instagram. Instagram menjadi tempat kita berkongsi gambar dengan keluarga,pengikut dan kawan-kawan.Masalahnya dengan instagram ini korang kene selalu buka app instagram untuk check update terkini daripada pengikut dan rakan-rakan korang.



Tetapi ada solusi untuk masalah ini dimana korang boleh check instgram feed terus daripada lock screen.Bunyinya macam menarik bukan?

Feeday boleh dimuat turun daripada appstore secara percuma.Setelah korang install dan masukkan kesemua maklumat yang diperlukan, feeday akan meletakkan instagram feed korang ke notification center sebagai widget.Kalau korang jenis yang kerap membuka aplikasi instagram, korang mesti suka aplikasi feeday ini.


Sekiranya korang hanya ingin satu gambar dalam notification center, tiada bayaran yang akan dikenakan.Tetapi kalau nak letak banyak gambar, korang boleh beli melaui aplikasi feeday dengan harga $0.99.Aplikasi ini bagus untuk orang yang ketagih dengan instagram!

  • Muat turun Feeday dari AppStore
  • Klik pada ikon Feeday
  • Masukkan butiran akaun instagram
  • Pergi ke notification center dan tekan edit untuk tambah widget Feeday


share artikel ni dengan rakan-rakan  dan kongsi pengalaman korang diruangan komen dibawah ;)






No comments:

Post a Comment